Friday 7 October 2016

Stikliniai sausainiukai

    Šiandien tokia užimta diena, kad realiai tik dabar prisėdau su puodeliu kavos ir žurnalu....



Ryt mano abu vyrai išvažiuoja į žvejybą, aš su mažąja damute likusios namuose gaminsim, gaminsim....Iš tikro prisikaupė tiek receptų, kuriuos noriu išbandyti, kad bandant kasdien vis kitus  užtruks kokius 2 metus....
     Nepatikėsite, bet šiuos sausainius kepiau vyrams įsidėti rytoj, kad kai gers arbatą iš termoso turėtu ir kuo užkramsnoti.Aišku įdėsiu ne tik sausainių, bet....
        Nemaniau, kad lietuviški saldainiai tokie kieti....Oho kiek teko paplušėti kol juos susmulkinau. Iš pradžių optimistė maniau, kad su mediniu sunkiu kočėlu aš juos susmulkinsiu....Kur tau....tik žvakide sudaužiau,nes mano barškinimo neatlaikė ir nukrito nuo lentynos.Teko imti vyro plaktuką, tai tada jau susmulkinau.
      Šie sausainiai primena mano sviestinius sausainius, kurių receptą irgi greitai įkelsiu, nes greit bus kartojami mano virtuvėje.
    Tešla labai trapi, sunkiai man sekėsi iškočioti, o iškočiojus sunku buvo perkelti nesudraskius nuo stalo į skardą.Bet skonis žinokite puikus.Aš dar ir dabar kramsnoju...

  • 300 gr.miltų ir dar truputis pabarstyti stalą kočiojant,
  • 200 gr.sviesto (naudojau 82 proc.riebumo lietuvišką),
  • 150 gr.cukraus,
  • 1 šaukštelis vanilinio cukraus,
  • 150 gr.ledinukų spalvotų be jokio įdaro.
 Sviestą kambario temp.išplakame su cukrumi ir vaniliniu cukrumi.Beriame miltus ir maišome.Gausis birūs trupiniai.Juos surinkti į krūvą ir dedam į šaldytuvą valandai.
    Saldainius su plaktuku susmulkiname iki smulkių gabaliukų, bet ne iki miltų.
Kočiojame tešlą,spaudžiame sausainius su skylute viduryje ir dedame į skardą ištiestą kepimo popieriumi.Dedame į 200 laips.orkaitę kepti 5 min.Ištraukus į tuščius viduriukus dedame saldainius ir vėl kišame į orkaitę 5 min.Baigus kept, atvėsiname ant grotelių.


   Idėja paimta iš Saldžios šypsenos

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...