Friday 23 December 2016

Aš dėkinga besibaigiantiems metams… už viską, ir už tai ką jie atnešė gero, ir už tai kas buvo blogesnio. Aš dėkinga, kad esu sveika, kad galiu apkabinti savo vaikus ir artimuosius. Dėkinga už draugus , kurie buvo su manimi, ir pakentė kartais bjaurų mano charakterį. Dėkinga ir už tuos žmones, kuriuos laikiau draugais, o jie tokiais nebuvo… Bet labiausiai aš dėkinga už tai, kad praėję metai davė man daugiau patirties ir išminties. Aš užaugau. Vidumi. Svarbiausia ko išmokau – džiaugtis susitikimais, neplanuoti rytojaus, gyventi šiandien …Išmokau mylėti ramiai ir tyliai ….Išmokau, kad tai, ką turi reikia vertinti, branginti, puoselėti…ypač tokį trapų dalyką kaip meilė…

   Smagių ir skanių švenčių,mielieji.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...