Monday 21 August 2017

Gervuogių keksiukai.

Išnuomoju!!!
Mintis ir svajones vienai nakčiai.
Noriu normaliai išmiegoti.
Šie žodžiai ne mano, bet puikiai atitinka mano dabartinę būseną.
Minčių, svajonių dabar tiek daug, tad kai įsisvajoju jau ir aušta.
Dabar visos mano mintys apie atostogas...
Tuoj mano puslapis nurims, ilsėsis nuo mano blevyzgų , patiekalų nuotraukų...
O aš? O aš ilsėsiuos nuo kompo, telefono, braidysiu po pievas...
Ir vėl užsisvajojau...

Turėjo pagal planą būti su vyšniomis, bet aš pati savę moku nustebinti :)

200 gr. miltų,
120 gr. cukraus,
3 kiaušiniai,
80 gr. išlydyto sviesto,
250 ml. pieno, 
1 stiklinė gervuogių,
žiupsnelis druskos.

Įkaitinkite orkaitę iki 200 C. temp.
Pasiruoškite keksiukų formeles.
Dubenyje sumaišykite sausus produktus. Tada po vieną įmaišykite kiaušinį, kaskart gerai išmaišykite. Kai tešla taps vientisa supilkite sviestą ir gerai išmaišyti. Supilti pieną ir gerai išmaišyti, kad neliktu jokių gumulėlių.
Į keksiukų formeles sudėkite po kelias uogas ir ant viršaus šaukštu uždėkite tešlos.
Kepkite apie 15 - 20 min., kol gražiai iškeps ir vidus bus sausas.
p.s. galite kepti ir kaip pyragą. Naudoti galite ir kitokias uogas.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...