Tuesday 19 December 2017

Senovinis močiutės slėgtainis.

Ilgai galvojau ar dalintis šiuo receptu ar ne. Žinau, kad dauguma rašys: ir kas per nesąmonė čia? Bet pagalvojau: na ir kas, lai rašo, sako kas ką nori.
Šį slėgtainį gamindavo mano močiutė. Dabar ji jo negamina, bet užtat aš kartą į kelis metus pasigaminu sau. Paprastas iki negalėjimo, nieko mandraus nėra, bet...šis receptas atkeliavo iš mano močiutės namų. Pamenu kaip ji gamindavo jį, paskui su virtom karštom bulvėm valgydavom... Dabar galime pasigaminti visko ko tik norim, bet man šis paprastutis, senovinis slėgtainis irgi skanus, gal net skanesnis už kai kuriuos pirktus mandrius vyniotinius ar kitokius gaminius...

1 kg. kiaulės odelių,
1 svogūnas,
5 lauro lapai,
1- 2 šaukšteliai druskos,
keli grūdeliai juodųjų pipirų,
vandens.

Kiaulių odeles nuplauname ir sudedame į puodą. Užpilame vandens ir verdame apie puse valandos. Sudedame laupo lapus, per puse smulkintą svogūną, pipirus, beriame druskos ir vėl verdame iki, kol odelės pradės plyšti.
Jeigu bus putų- nuimkite jas ( man nebuvo).
Išimkite odeles, sultinį perkoškite.
Odeles sumalkite su rankine mėsmale ir užpilkite perkoštu sultiniu.
Supilstykite į norimas formeles.
Dėkite į šaldytuvą sustingti.
Skanu su juoda duona, karštom bulvėm... Galite valgyti su krienų ar garstyčių padažais.

Kaip matote super pigus ir lengvai paruošiamas užkandis.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...