Sunday 22 April 2018

"Kluski śląskie" arba lenkiškos bulvinės bandutės.

Negaliu iki galo paaiškinti, kodėl mano bloge atsidūrė šis receptas, kai turiu tiek prisižymėjusi receptų, kuriuos turiu artimiausiu metu išbandyti. Bet iš kitos pusės žiūrint, jei man patinka, kodėl turėčiau nesidalinti?
Esu bulvių fanė ir patiekalai iš bulvių yra mano comfort food. Nesvarbu koks oras, kokia nuotaika, bet kartą į savaitę turiu pasigaminti kažką tokio, kas primintu lietuvišką virtuvę.
Šis patiekalas yra kilęs iš lenkų virtuvęs, bet vaikystėje mano močiutė gamindavo irgi tai. O vyro sesė juos vadina "Durniukai" .
Labai skanūs su padažu ar net tinkami kaip garnyras.

1 kg. bulvių virtų su lupena,
apie 100 gr. bulvių krakmolo,
1 kiaušinio trynys,
1 žiupsnelis druskos.

Bulves išvirkite su lupenom, atvėsinkite ( galite iš vakaro tai padaryti) ir nulupkite. Sumalkite per smulkų sietelį.
Suplokite bulves ir padalinkite pirštu į 4 dalis.
Išimkite vieną bulvių dalį ir uždėkite ant kitų bulvių, o tuščią vietą pripilkite bulvių krakmolu. Jei bulvės vandeningos, bulvių krakmolo dėkite daugiau, kad verdant neišsileistu.
Į bulvių masę įberkite druskos, įdėkite kiaušinio trynį ir gerai išmaišykite.
Formuokite nedidelias apskritas bandutes ir išspauskite duobutę viduryje.
Virkite pasūdytame vandenyje nuo iškilimo į viršų apie 5  7 min.
Valgykite su mėgstamu padažu ar kaip garnyrą.

Šaltinis:mokslo draugė lenkaitė Emilia.





No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...