Sunday 10 December 2017

Džiovintų vaisių saldainiai.

Šiandien nuo ryto galvoje skambėjo "Tyli naktis" melodija, matyt pasekmė vakar vakaro, kai su vyresnėliu G. žiūrėjome filmą "Vienas namuose" šypt. Tad gamindama ir fotografuodama šiuos saldainius  niūniavau šią melodiją.
Žinau, sakysite: ir vėl desertas...Taip, taip, esu kalta, kad ne mėsos kepsnys, o saldainiai šį kartą. Bet mano namuose jau taip seniai buvo kažkas kepama būtent mano šeimai...Šį kartą sveikuoliški saldainiai, kuriuos gali valgyti net tie, kas saugo savo figūrą šypt.

50 gr. džiovintų figų,
50 gr. džiovintų slyvų,
50 gr. razinų,
50 gr. džiovintų abrikosų,
50 gr. džiovintų kriaušių,
sezamo apviliojimui.

Vaisius užpilkite karštu  vandeniu ir palikite 30 min., kad išmirktu.
Išmirkius skystį nupilkite, vaisius sudėkite į smulkintuvą ir sutrinkite iki košelės konsistencijos.
Pirštais arba šaukštelio pagalba formuokite apvalius kamuoliukus.
Apvoliokite sezamo sėklose.

p.s. galite volioti aguonų sėklose, kokoso drožlėse...
Gausis apie 15 vnt. užtruksite apie 1 val.





1 comment:

  1. Atrodo be galo skaniai ir svarbiausia - SVEIKAI. Man atrodo, čia tokios truputį energijos bombos, ar klystu? Tai man labai tiktų, kai užeina baisus saldumynų troškimas.. Dabar dažniausiai neatsispiriu krosanams iš čia - https://www.panorama.lt/parduotuves/crustum-mano-kepyklele - nu jie per daug tobuli.. :D Bet vis pagalvoju, kad gal kokią sveiką alternatyvą reiktų surast jiems - nu arba bent karts nuo karto pakeisti :))))

    ReplyDelete

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...